Egy új teafüvet sikerült beszereznem egy jónevű teházból. Az árkádban nézelődtem, amikor beugrottam egy teaházba. Most ez itt nem a reklám helye, annyit elmondok, ott csak egy teásház van. Na szóval, bementema  boltba, és nézegettema  teákat. Már régóta szerett em volna venni 10 dkg Gunpowder zöld teát. Szerencsémre volt is belőle 3 fajta is. Én a leghíresebbet választottam. Azaz Gunpowder Temple of Heaven zöld teát. A tea jellegzetessége, hogy apró gyöngyökre vannak felsodorva. Amikor pedig forró vízbe beletesszük, szétrobbannak. Vásárlás után nem sokkal fel is avattam a teámat.

Két bögre teát készítettem egy teáskanál teafűből. Szép sárgás színe lett. Az íze nagyon telt, kissé zsíros. De ennek ellenére nagyon pikáns aromák áztak ki belőle. Fontos megjegyeznem, hogy 1-1,5 órával a tea ívása után nagyon feldobott. Jobban is, mint amennyire szerettem volna. Így inkább reggeli teának javasolnám.

Értékelés: 8/10 (Egy picike fű íz érződött ki belőle. Előnye, nem kell édesíteni. Ezért 8 pontot kap.)

Származási ország: Kína

Minősége: Zöld tea

Kiszerelés: Szálas tea (100g)

Ár/Érték: 8/10

Szerző: teazo  2009.12.16. 17:21 Szólj hozzá!

Címkék: teakritika

A bejegyzés trackback címe:

https://teasokk.blog.hu/api/trackback/id/tr441602591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása